Ozdoby Dekoracje na Boże Narodzenie 2024 - Ozdoby świąteczne 2024 Wielkanoc - Stroiki bożonarodzeniowe 2024 - zrób to sam DIY - Sklep Florystyczny Hurtownia - Kwiaty sztuczne - Ozdoby wiosenne 2024

Informacje

 

Masz wątpliwości i pytania? - sprawdź czy znajdziesz odpowiedź poniżej.


Dla kogo jest GrandDeco.pl i czy mogę zrobic tutaj zakupy?

Hurtownia GrandDeco.pl jest przeznaczona dla firm i instytucji, które są zarejestrowane w stosownych urzędach. Osoby fizyczne nie prowadzące zarejestrowanej działalności gospodarczej zapraszamy do naszego sklepu detalicznego
pod adresem www.sklepflorystyczny.pl

Warunkiem realizacji zamówienia w GrandDeco.pl jest podanie pełnych danych firmowych. W przypadku naszych wątpliwości możemy poprosić o dostarczenie dokumentów rejestracyjnych. firmy.


 


 

 

W jaki sposób mogę zakupić produkty o łącznej wartości poniżej 200 zł?

Dla klientów chcących dokonać mniejszych zakupów (poniżej 200 zł) uruchomiliśmy sklep detaliczny pod adresem www.sklepflorystyczny.pl, w którym minimalne zamówienie obniżono do 30zł. Login i hasło jest identyczne jak w sklepie GrandDeco. Zamówienia poniżej 200 zł nie spełniają naszego minimum logistycznego, które pozwala je zrealizować w cenach hurtowych.


 


 

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia - przy zapłacie przy odbiorze przesyłki (na terenie Polski)?

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 3 dni, licząc od następnego dnia roboczego po dniu, w którym zostało złożone zamówienie. Jeżeli zamówienie zostaje złożone w sobotę lub w niedzielę, towar zostanie dostarczony najpóźniej w środę. W okresie przedświątecznym realizacja zamówienia może przedłużyć się do 5 dni roboczych.


 


 

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia - przy zapłacie przelewem bankowym lub przez PAYPAL (na terenie Polski)?

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia zapłaconego przelewem lub przez system PAYPAL (w dniach roboczych) wynosi średnio 3 dni, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.


 


 


Czy wysyłacie towar za granicę?

Wysyłamy zamówiony towar za granicę do krajów Unii Europejskiej. W przypadku przesyłki zagranicznej jedyną formą płatności jest przelew bankowy lub PAYPAL  przed wysłaniem przesyłki. Towar jest wysyłany przesyłką kurierską DPD. Koszt wysyłki wynosi ok. 28 euro zapaczkę o wymiarach 74x40x80 cm i wadze do 31.5 kg. C Jeżeli objetość i waga zamówionych towarów przekracza te wartości, wtedy doliczana jest dodatkowa opłata za kolejną paczkę. Informujemy o tym klienta e-mailem. Czas doręczenia przesyłki zagranicznej wynosi do 7 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.



Jaki jest czas realizacji zamówienia zagranicznego?

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia zagranicznego wynosi średnio 5 dni, licząc od następnego dnia roboczego po dniu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym. W okresie przedświątecznym realizacja zamówienia może przedłużyć się do 7 dni roboczych.



Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?

Gotówka przy odbiorze towaru.
Standardowo płatność za zamówione towary pobierana jest przez kuriera przy odbiorze przesyłki - taka opcja jest domyślnie zaznaczona przy składaniu zamówienia.

Przelew bankowy
Możliwa jest też opcja zapłaty przelewem na nasze konto po zaznaczeniu tej opcji przy składaniu zamówienia. Kwota do zapłaty oraz numer konta bankowego wraz z symbolem SWIFT przesyłany jest na adres e-mail podany podczas zakładania konta w naszym sklepie. Dane do przelewu można także odnaleźć w zakładce KONTAKT. Obowiązkowo w opisie przelewu należy podać swój nick i numer zamówienia, w przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zidentyfikować wpłaty i wysłać zamówionego towaru w odpowiednim terminie.
PAYPAL.
Przyjmujemy płatność za zamówiony towar przez system PAYPAL. Odpowiednią opcję prosimy zaznaczyć przy wyborze rodzaju płatności przy składaniu zamówienia.

Jak mogę zapłacić za zamówiony przy wysyłce zagranicznej?

PAYPAL.
Przy płatnościach zagranicznych polecamy korzystanie z systemu PAYPAL.
Przelew bankowy
Przelewem na nasze konto po zaznaczeniu tej opcji przy składaniu zamówienia. Kwota do zapłaty oraz numer konta bankowego wraz z symbolem SWIFT przesyłany jest na adres e-mail podany podczas zakładania konta w naszym sklepie. Dane do przelewu można także odnaleźć w zakładce KONTAKT. Obowiązkowo w opisie przelewu należy podać swój nick i numer zamówienia, w przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zidentyfikować wpłaty i wysłać zamówionego towaru w odpowiednim terminie. Proszę upewnić się, że wpłacana kwota  dotrze na nasze konto w całości - tzn. nie zostanie z niej potracony koszt przelewu. Koszt przelewu pokrywa kupujący.
  


 
Koszt dostawy

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej SIÓDEMKA. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu'. Przy zakupach powyżej 500 zł, przesyłka pokrywana jest przez sklep. Jeżeli brakuje jakiegoś towaru ze złożonego zamówienia i kwota przez to jest niższa niż 500 zł - przesyłka nadal jest wysyłana na nasz koszt.



Dostawa towaru - godziny
 
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską SIÓDEMKA w godzinach od 8 do 16 do siedziby firmy zamawiającej. Jeżeli w tych godzinach nie może być odebrana przesyłka prosimy o dopisanie tej informacji w "Uwagach" składanego zamówienia wraz z numerem kontaktowym dla kuriera. Firma kurierska zastrzega sobie prawo doliczenia dodatkowej opłaty za dostawę przesyłki po standardowych godzinach doręczeń.
 
     
 
Dostępność produktów
 
Wszystkie produkty widoczne w sklepie posiadamy w naszym magazynie. Jeżeli jakiegoś produktu nie widzisz  - to znaczy, że obecnie jest wyprzedany i pojawi się po najbliższej dostawie.
Jeżeli wpiszesz w zamówieniu większą liczbę produktów, niż dostępną aktualnie w magazynie, system automatycznie obniży liczbę do aktualnie dostępnych i poinformuje Cie komunikatem w żółtej ramce o max. liczbie dostępnych sztuk.



Rezerwacja towaru - zamówienia z późniejszym terminem realizacji

Wysyłka złożonego zamówienia może być przesunięta na prośbę Klienta maksymalnie o 3 dni robocze. Po tym terminie towar przesuwany jest do sprzedaży.  



Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą - zamówimy naszego kuriera, który odbierze wadliwy towar. W przeciwnym przypadku koszt przesyłki pokrywa klient. Pieniądze za zwrócony towar odsyłane są na konto zamawiającego w ciągu 14 dni od otrzymania towaru wraz z podanym kontem bankowym. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy towaru z wyjątkiem kiedy reklamacji podlega cała zawartość przesyłki.  Przesyłki pobraniowe ze  zwróconym towarem nie będą odbierane.



  
Faktury
 
Na wszystkie zakupione towary wystawiamy faktury. Faktura zawsze znajduje się w przesyłce i wystawiona jest na dane wymienione w formularzu adresowym. Prosimy o staranne wpisywanie danych firmowych, ponieważ są one automatycznie przenoszone do faktur i ewentualne błędy także się tam znajdą.  Przesyłane korekty faktur będą odsyłane w terminie minimum 30 dni.

Jeżeli powyższe informacje nie rowiały Twoich wątpliwości zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
tel. 887772961 pn.-pt. w godzinach 9.00-15.00

Dekoracje i ozdoby na Boże Narodzenie

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel